dinsdag 25 juni 2013

Hairstyles

Je kent ze wel: De kapselplaatjes van Weheartit, Tumblr en dergelijke sites. Hoewel ik ze vrijwel elke dag voorbij zie komen, weet ik nooit hoe ik mijn haar moet doen. Ik zal jullie een paar webcamfoto's laten zien van mijn haar als ik er niks mee gedaan heb. (Behalve doorgekamt natuurlijk).








Vandaag heb ik voor jullie een leuke challange. Ik ga een foto van Weheartit van een kapsel proberen na te doen. Ondanks alle zekerheid dat dit niet gaat lukken, heb ik ook zekerheid dat het wel ergens op gaat lijken.

Curly✌
Hierboven zie je het kapsel wat ik ga uitproberen. Ik ga dit doen met een Babyliss krultang, en een speld.

Hieronder zie je hoe ik het heb gedaan en het eindresultaat. (Opgenomen met webcam omdat zoals ik gister al heb vermeld m'n camera is overleden) .





Moet ik vaker zoiets doen?

Xjes

2 opmerkingen: