zondag 23 juni 2013

I'm back

Na een tijdje van veel tranen, drama maar ook vreugde en blijdschap heb ik besloten weer te gaan bloggen. Mijn tijd begon op te raken en ik had een te krappe dagschema om mijn blog voor te zetten. Nu is de vakantie in zicht, en aangezien ik na de vakantie geen drukke dagschema's meer heb heb ik meer tijd om aan m'n blog te werken en het voor te zetten. Ik ben blij om weer iets te doen met m'n passie: schrijven. Voor vandaag heb ik nog één Engels toets die ik moet halen, en zal daarom niet al te uitgebreid schrijven. Ik vertel jullie in het artikel voor vandaag wat de plannen precies zijn en hoe ik weer aan de slag ga. Verder komt er morgen een review online over de Hema reinigingslotion & reinigingsmelk.

Life is short.
Ik begin maar met een korte samenvatting van hoe ik van plan ben te gaan werken. Als eerste vertel ik de apparatuur waarmee ik aan het werk ga. Ik film en maak foto's met mijn Nikon Coolpix S3100. Ik bewerk en schrijf mijn artikelen op mijn Acer Aspire ONE D270-26Dkk. Sommige foto's zoals productfoto's zullen gemaakt worden door mijn mobiel omdat die in sommige opties meer functie's en betere kwaliteit hebben dan mijn Nikon camera. Ik weet dat ik niet al te goede apparatuur heb maar ik ben nog volop aan het sparen voor betere apparatuur.

Verder ben ik nog geen fulltime blogger, en dat betekent dat ik af en toe een dagje oversla met een artikel. Ik probeer dit te voorkomen, maar af en toe zal het me niet lukken om een artikel te schrijven. Als de rede niet onverwachts is, zal ik proberen een dag van te voren het artikel te plannen. Op school probeer ik ideeën te verzamelen in de pauze's. Ik probeer veel aandacht in mijn blog te steken zover dat te combineren valt met schoolwerk.

Ik hoop dat mijn werkplanning nu een beetje duidelijk voor jullie is. Bedankt voor jullie begrip.

En wat doen jullie eraan om zo veel mogelijk aandacht in je blog te steken?

x Gabriëlle.

1 opmerking: